REKLAMAČNÝ  FORMULÁR
internetového obchodu goodvibes.sk

 

Obchodné meno :                     ………………………………………………………………………………………..

Adresa sídla/miesta podnikania: …………………………………………………………………………………..

IČO:                                        ……………………………………………………………………………………………

Zápis:                                      …………………………………………………………………………………………..

Zastúpenie:                              …………………………………………………………………………………………

DIČ/IČ DPH:                           …………………………………………………………………………………………

Telefónne číslo/ email:             ……………………………………………………………………………………..

(ďalej len ako „podnikateľ“)

 

Meno, priezvisko, titul :            …………………………………………………………………………………………

Adresa bydliska:                      …………………………………………………………………………………………..

Telefónne číslo/ email:             …………………………………………………………………………………………

(ďalej len ako „spotrebiteľ“)

 

týmto Vám –  Meditation s.r.o IČO: 53 526 805 so sídlom Karpatské námestie 7770/10A, Bratislava – mestská časť Rača 831 06 reklamujem dole uvedený tovar s uvedeným popisom závad.

Číslo el. objednávky a faktúry:                         …………………………………………………………………….

Dátum objednania:                                          …………………………………………………………………….

Dátum prevzatia tovaru:                                  …………………………………………………………………….

 

Tovar, ktorý reklamujem (presný názov a kód tovaru podľa ponuky), farba, veľkosť, množstvo, cena tovaru:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Presný popis a rozsah vady tovaru, predmet reklamácie:

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………………..

Požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom/výmenou tovaru:

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

V prípade požadovaného spôsobu reklamácie – vrátenie kúpnej ceny:

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet: …………………………………………………………………………………….

Prílohy:……………………………………………………………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Svojim podpisom potvrdzujem správnosť údajov.

V …………………………….., dňa ………………., podpis ……………………..

 

  • V prípade odosielania tovaru, tovar odoslať na adresu: Bojnická cesta 590/39, Kanianka 97217, Michal Drienik

Reklamačný formulár na stiahnutie a vytlačenie je TU